Međunarodna izložba osvetljenja Euroluce svake godine osvetljava Milan Design Week svojim inovativnim konceptom i dizajnom. Lusteri u obliku stena koje svetle i lebde u vazduhu, tople i meke forme lampi načinjenih od hladnog metala primeri su raznovrsnih svetiljki koje se mogu videti na sajmu.
Izložena rasveta predstavlja rezultat istraživanja i novih primena konvencionalnih i nekonvencionalnih materijala kojima se pomeraju granice dizajna. Kompanije Flos, Foscarini, Artemide i Bossi su samo neki od izlagača koje representuju paviljoni sa najupečatljivijim i najinspirativnijim konceptima osvetljenja koji su se mogli videti na izložbi Euroluce 2015.
Milanska nedelja dizajna je najveći internacionalni sajam posvećen opremi enterijera i sastoji se iz više segmenata od kojih je Euroluce 2015 – izložba inovacija u polju rasvete, najveći i od najvišeg značaja i zauzima centralni izložbeni prostor. Izložba Euroluce je bijenalnog karaktera i priređuje se svake druge godine, sledeće izdanje predviđeno je za 2017. Oko 286.000 izlagača je učestvovalo na ovogodišnjem sajmu nameštaja – I Saloni Milano 2015 – Milan Design Week 2015.
2015 godina je od strane UNESCO-a proglašena za „Internacionalnu godinu osvetljenja“, a izložba Euroluce, posvećena najboljima u svetu u dizajnu osvetljenja, ove godine obeležava 28 godina postojanja.
Euroluce kao lider u sektoru za dizajn osvetljenja predstavlja najbolje od dizajna za domove, kancelarije, ugostiteljstvo i eksterijere. U prostorijama sajma su predstavljeni najnoviji softveri za dizajn osvetljenja i brojne inovacije u tom polju. U skladu sa tradicijom izložbe, organizovani su slični događaji na podrucju grada Milana tako da je uživanje u dizajnu i umetničkim događajima bilo dostupno svima i van prostorija sajma.
Internacionalna izložba osvetljenja otvorila je vrata posetiocima 14. aprila i trajala je sve do 19. aprila u prostorijama sajamskog kompleksa Rho Milan. Zahvaljujući inovacijama u oblasti rasvete, koje se predstavljaju javnosti svake druge godine, Euroluce je vodeća svetska izložba osvetljenja.
U izložbi je učestvovale 475 najznačajnijih italijanskih i stranih izlagača koji su predstavili svoje nove proizvode, inovativna tehnička rešenja za osvetljenje kao i zanimljiv dizajn svojih proizvoda.
Euroluce nije samo mesto susreta, to je, takođe, najavangardniji sajam u polju eko-održivog dizajna i uštede energije, u sektoru dekorativnog osvetljenja i sektoru tehnologije.
Zahvaljujući uspehu predhodnih izdanja, lider u industriji automobila kompanija Ford Motor je formirala svoj paviljon na sajmu i već treću godinu zaredom podržava „Salon del Mobile“ u paviljonu 13. Čitav prostor sajma je organizovan tako da izlagačima i posetiocima pruži maksimalni konfor, prostore za susrete sa klijentima, ali i opuštanje.
Internacionalna izložba osvetljenja otvorila je vrata posetiocima 14. aprila i trajala je sve do 19. aprila u prostorijama sajamskog kompleksa Rho Milan. Zahvaljujući inovacijama u oblasti rasvete, koje se predstavljaju javnosti svake druge godine, Euroluce je vodeća svetska izložba osvetljenja.
U izložbi je učestvovale 475 najznačajnijih italijanskih i stranih izlagača koji su predstavili svoje nove proizvode, inovativna tehnička rešenja za osvetljenje kao i zanimljiv dizajn svojih proizvoda.
Euroluce nije samo mesto susreta, to je, takođe, najavangardniji sajam u polju eko-održivog dizajna i uštede energije, u sektoru dekorativnog osvetljenja i sektoru tehnologije.
Zahvaljujući uspehu predhodnih izdanja, lider u industriji automobila kompanija Ford Motor je formirala svoj paviljon na sajmu i već treću godinu zaredom podržava „Salon del Mobile“ u paviljonu 13. Čitav prostor sajma je organizovan tako da izlagačima i posetiocima pruži maksimalni konfor, prostore za susrete sa klijentima, ali i opuštanje.
Internacionalna izložba osvetljenja otvorila je vrata posetiocima 14. aprila i trajala je sve do 19. aprila u prostorijama sajamskog kompleksa Rho Milan. Zahvaljujući inovacijama u oblasti rasvete, koje se predstavljaju javnosti svake druge godine, Euroluce je vodeća svetska izložba osvetljenja.
U izložbi je učestvovale 475 najznačajnijih italijanskih i stranih izlagača koji su predstavili svoje nove proizvode, inovativna tehnička rešenja za osvetljenje kao i zanimljiv dizajn svojih proizvoda.
Euroluce nije samo mesto susreta, to je, takođe, najavangardniji sajam u polju eko-održivog dizajna i uštede energije, u sektoru dekorativnog osvetljenja i sektoru tehnologije.
Zahvaljujući uspehu predhodnih izdanja, lider u industriji automobila kompanija Ford Motor je formirala svoj paviljon na sajmu i već treću godinu zaredom podržava „Salon del Mobile“ u paviljonu 13. Čitav prostor sajma je organizovan tako da izlagačima i posetiocima pruži maksimalni konfor, prostore za susrete sa klijentima, ali i opuštanje.